2013. október 17., csütörtök

Buli

Másnap reggel, csütörtök.  Holnap buli! Végre életem első nagy bulija! Nem kell értem aggódnia anyámnak, apámnak. Te jó ég, 18 vagyok!

***

-Szia! -köszönt Lana.
-Szia. Holnap buli- sikítottam.
-Úristen. Ma csütörtök van? -kérdezte csodálkozva- Azt hittem még szerda.
-Béna.
Becsöngettek és mentünk fel a terembe. Egész órán dolgozatot írtunk. 2:30 -kor mentünk ki a suliból. Kedves barátnőm átjött.
-Itt alszol?
-Aha.
Következő napon izgatottan keltünk. 
-Hol a zoknim?
-Tudnom kéne? -röhögött Lana.
Elindultunk a suliba.

***

Este 4:30.
-Úristen. Fél nyolckor kezdődik a buli! -ordított Lana a fülembe.
-Oké! Ezt én is tudtam.
A kis idő alatt megtanultunk. Kiválasztottuk a ruhát, elkészültünk. Elindultunk a clubba. Pár lépésnyire voltunk az ajtótól de megálltam.
-Mi van? Miért álltálmeg?
-Csak tudod, nekem ez az első ilyen nagy bulim. Mi van ha sok részeg lesz itt?
-Ne szarakodj már! Gyere!
Megindultam és csak akkor jöttem rá, hogy milyen jó ez a hely. Bementünk és lerohantuk a bárt.
-Kérdek egy sört! -ordítottam mert akkora volt a zaj.

***

Egy jóképű gyerek jött nekem.
-Ohh, bocsánat! Nem akartam neked menni!
-Semmi baj.
-Mi a neved? Én Marcell vagyok.
-Taylor.
-Van kedved táncolni?
-Persze, mennyünk!
Kitáncoltuk magunkat. Marcell -el jót beszélgettünk. Elkérte a telefonszámom. Gondolom komolyabb kapcsolatra gondol. Hisz nem nézz ki rosszul. Jóképű, kedves és nem olyan srác mint a többi. Nekemjött egy részeg és leakart smárolni.
-Mit képzelsz te s**fej!?
-Mit képzelek?! Lefektetem ezt a csajt aztán meg elhagyom!
Bunyó lett. Nagyon kedves Marcell, hogy csak most ismerkedtünk meg de már így megvédett. Megöleltem.
-Köszönöm!
-Ez természetes!- mosolygott rám- Meghívhatlak egy italra?
-Igen. -néztem rá szerelmesen.
-Egy perc elmegyek a mosdóba.
-Oké!
Felhívtam Lana-t. Gondolom bepasizott vagy valami.
-Igen?
-Hol vagy?
-A bárnál. Bepasiztam- röhögött.
-Oké találkozunk ott.
Leraktam és megkerestem Marcell-t. Együtt elmentünk a bárhoz. Persze, kivel csókolózott Lana? A pultos sráccal.
-Lana!
-Szia! Már megyünk?
-Én igen.
-Okés én maradok!
Marcell átjött hozzánk és tovább beszélgettünk az életünkről. Itt aludt.Anyám éjszakás volt. Reggel Marcell egy tökéletes reggelivel várt.
-Jó reggelt!
-Szia! Mi ez?
-Reggeli -mosolygott rám.
-Megtaláltad a dolgokat?
-Igen.
Megkajáltunk. Felöltöztünk és elmentünk hozzájuk.
-De szép a házatok! Kivel laksz itt?
-Köszi! Testvéremmel - lehajtotta a fejlét és szomorkodott.
-Mi a baj?
-Semmi csak az anyukám elment egy autóbalesetben. Apám meg itt hagyott a tesómmal.
-Sajnálom. Nem tudtam.
A nagy beszélgetésben egy ajtó nyílt ki a folyosó másik végéből. Egy ugyan olyan ember lépett ki, csak tele tetkóval pirszingel. Ő volt Harry. Lassan odahajoltam a másik testvérhez:
-Nem mondtad, hogy van egy ikertesód.
-Direkt..
-Szia csajszi, Harry vagyok.
-Szia. Taylor.
Odament Marcell -hez és ezt súgta a fülébe:
-Nem semmi csajt szedtél te össze abban a buliban.
-Inkább menjünk a konyhába. -mosolygott rám, de mégis bosszankodott.
Pár perc múlva Marcell elment wc -re és Harry odajött hozzám.
-Fogunk még találkozni?
-Lehet.
-Gyönyörű szemed van. -mosolygott.
-Köszi?. -kérdeztem, amúgy is kék szemem van mi olyan szép ebben?!
Bejött Marcell.
-Menjünk le megsétáltatni Eger -et.
Gondolkoztam ki is az az Egér? Kivezetett az udvarra. Egér? Inkább dinó! "Egér" egy nagy új fullandi kutya. Imádom a kutyákat.
-Sétáltathatom?
-Persze!
Mikor sétáltattam meglátott egy macskát és elrántott. Lehorzsoltam a térdem.
-Jól vagy?
-Igen-igen csak lehorzsoltam a térdem.
Haza vittük a kutyát és elmentünk a közeli boltba.

2 megjegyzés:

  1. szio, légyzi minnél hamarbb folytasd !!! mert nagyon jó, és különbözik a többi nyálas blogoktó, aminek kifejezetten örülök!!! vagyis azt is szeretem de már unalmas volt mindog szinte ugyanazt olvasni, csak más nevekkel !! légyszi minnél hamarabb folytasd. és ez a kis szerelmi lánc, jót tett neki !! ><

    VálaszTörlés
  2. Kedves B. Hope látom a lopás könnyen megy. BIZONYÍTÉKUNK VAN RÁ!

    VálaszTörlés