2013. október 25., péntek

Szerelem vagy csak átverés?

Sziasztok! Kicsit későn hozom. De hát nem volt időm:( De most itt van a 3. rész*-*
Aztán nekem feliratkozni és persze csatlakozni az fb csoportba! :D



Hazamentem és elmondtam anyámnak mindent.
-És most jártok?
-Nem tudom.
-Hogy-hogy nem tudod?
-Hát pont úgy.
Felmentem a szobámba. Egy ismeretlen szám hívott.
-Haló.
-Szia! Harry vagyok. Emlékszel rám?
-Igen.
Kinyomta a telefont. Pár perc múlva csöngettek. Lementem, kinyitottam az ajtót.
-Harry? Mit keresel itt?
-Hozzád jöttem.
Bejött az ajtón.
-Csókolom!
-Szervusz.
-Gyere fel. -mondtam neki.
Felmentünk. A gépemet az ölembe raktam. Megnéztem a e-mail -em. Mi ez? Hogy történhetett? Meghalt barátnőm anyukája. Kicsordult a könny a szememből.
-Mi a baj?
-Semmi, csak meghalt az ismerősöm.
-De hát, ez nem semmi!
-Tudom.
Hirtelen közelebb ült. A száját a számhoz fogta. Nem bírtam ki, hogy ne csókoljak vissza. Hisz szomorú vagyok, hogy maghalt Rosie. Lassan lefektetett az ágyra. Rám rakta a testét. Levette a pólómat.
Anyám a konyhából ordibált, hogy megy dolgozni. Természetesen leállítottam Harry-t:
-Oké!
Tovább csókolóztunk. Ezt vajon Marcell? Mégis mit csinálok?! Szomorú vagyok és nem tehettem mást. Mégis  mit tegyek?! Mondjam azt, hogy Harry, ezt ne fejezd be és menj el? Akkor elmondhatja tesójának... Ugyan úgy néz ki mint Marcell csak ő rosszabb...3 perc múlva üzenetem jött. Marcell:
Megyek át hozzátok 15 perc és ott vagyok. Micsoda?
-Marcell 15 perc múlva itt lesz! Menj haza!
-Miért bébi? Te nem élvezted?
-Kérlek, erre nincs idő!
Felállt és magához szorított.
-Ezt máskor folytatjuk.
Ránéztem. Hogy érti, hogy máskor? Megfogja mondani Marcell -nek, akkor mi lesz? Lekisértem. Azonnal felhívtam Lana -t.
-Szia! Nem hiszem el, hogy mit műveltem!
-Szia, mégis mi történt?
-Megcsaltam Marcell -t..
-Kivel?
-A testvérével? Csak te ha még nem tudnád meghalt Rosie anyukája. És átjött. Elkeztem olvasni az emailem és ott volt, meghívó.. -sírni kezdtem- És elkezdtünk csókolózni.
-Ez szörnyű, én is megnézem majd.
-Majd részletesebben elmondom ezt a sztorit. De megjött Marcell! Mennem kell!
Letettem a telefont. Kisimítottam a ruhámat. Letöröltem a pár cseppet az arcomról.
 Kinyitottam az ajtót.
-Nézd mi hoztam neked!
Egy kiskutyával állt a kezében.
-Úristen de aranyos! Gyere be!
-Hogy nevezed el? Kislány.
-Legyen a neve Lady. -mosolyogtam rá.
Egy kutya!? Mi lesz ha megtudja a csókot? Jesszusom.!
-Lady. Jó ki név. Vegyünk neki kaját.
Elmentünk a boltba. Rosie -t láttam meg. Megfogtam Marcell karját és magammal húztam.
-Rosie! Szia!
-Taylor, szia! De rég láttalak!
-Nagyon sajnálom ami történt!
-Annyira hiányzik!
-Hidd el nekem is!
Megöleltem. Marcell odaadta nekem a kutyát.
-Jaj de aranyos mi a neve?
-Lady, köszönöm! Majd felhívlak! De most mennem kell!
-Jól van! Szia puszi!
-Szia!
Elmentem Marcell után. Hova tűnt? A kutya ruháknál találtam meg.
-Mit művelsz?
-Ruhákat nézek!
-Gyere menjünk haza!
-Oké!
Hazamentünk. Lady jól elszunyókált az ölemben. Lassan felemeltem és leraktam az ágyra. Felmetem a szobámba és lehoztam a gépem.
-Marcell!
-Tessék?
-Mit csinálsz?
-Kaját!
Bekapcsolta kedvenc énekesem, Miley Cyrus összes számát és kitáncoltam a konyhába.
-Elvigyelek egy koncertre?
-Jó lenne de nem fogathatom el!
-Hadjuk már ezt!
Odahajoltam hozzá és pusziltam meg:
-Akkor sem! És ne veszekedjünk!
-Igen is főnök! -röhögött.
Csörgött a telefonom. Ismereten szám. Felvettem. Gondolom csak egy ismerős vagy barát. Mély hangon szólt bele egy ismeretlen férfi.
-Találkozunk az erdőben a faháznál, vagy nem lesz jó vége!
Kinyomtam a telefont.
-Marcell, valami ismeretlen szám hívott és azt mondta, hogy a faháznál találkozzunk vagy nem lesz jó vége!
-Elmegyünk eggyüt!
-Ne! Mégis ki lehet az?
-Nem tudom, de ha ilyen komoly el kell menni.
-Rendben.
Bújtam oda hozzá. Elindultunk. A szívem nagyon vert. Egy magas férfit láttam meg a kocsiból. Leparkoltunk a faház előtt.
-Ő mit keres itt.
-Jarry? Hogy kerülsz ide? Te mit keresel itt!?
-Sss! Takarodj innen vagy lelövöm ezt a csajt!
-Menj Marcell!
-Mi még találkozunk! -mondta Marcell.
-Gyerünk a faházba!
Bementem. Megkötötte a kezem. Telefonom otthon maradt. Jarry eltűnt az erdő mélyében. Kb. 9 perc múlva jöttek a rendőrök. betörték az ajtót.
-Jól van kisasszony?
-Segítsen már!
Kikötözte a kötelet. Kifutottam Marcell -hez.
-Marcell!
Sírtam és öleltem nagyon szorosan.
-Ki ez a pali.
-A volt barátom.
Hazavitt és lefeküdtünk aludni. Nagyon jó volt már lefeküdni aludni ezután a hosszú nap után. Másnap Marcell korán haza ment mert mennie kellet dolgozni. Reggel kopogtak.
-Te mit keresel itt?
-Mondtam, hogy folytatni foglyuk.
Bejött az ajtón. Bezárta az ajtót és levetkőztetett. Vadul megcsókolt. Levettem a felsőjét. Nem bírtam ki, hogy ne csináljam ezt hisz szomorú vagyok a tegnapi este után. Odasétáltunk a kanapéhoz és Harry rám feküdt. Rám simult a teste, végigsimogatta az arcomat.
-Gyönyörű a szemed.
Kicsit feljebb emelte a fejét. Feljebb emeltem a fejem és megcsókoltam. 15 perc után hazament. Rájöttem igazából mit csináltam. A falna dőltem és eléggé sírni kezdtem. Mit műveltem mi lesz ebből?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!! Várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves B. Hope látom a lopás könnyen megy. BIZONYÍTÉKUNK VAN RÁ!

    VálaszTörlés