2013. november 9., szombat

Koncert

Sziasztok!
Kicsit későn hoztam de hát nem volt időm. Megviselt ez a sok kritika, meg a lopás dolog. De most egy hosszú részt hoztam! Remélem tetszik! :*

Sokat aludtam, hiszen fáradt is voltam, meg az a 2 óra távollét is megviselt. Sokat gondolkoztam mit csinálhattak ott ketten. Reggel egy levelet találtam az ágyban. Ez állt benne:
Elmentem a kávézóba és a boltba is! Mindjárt otthon leszek, ne aggódj!
Lementem a konyhába, leültem a székre és sűrűn kezdtem el gondolkozni. Kezemet a fejemre hajtottam és belegondoltam mi történhetett. A zsebemben a telefonom rezgett. Harry hívott. Pont ez nem kellet volna. Kinyomtam a telefont. Miért kereshetett? Már megint mit akar? Sűrűn keveregtek megint a kérdések a fejemben. Küldött egy smst:



Mi?! Indul hozzám? Ebből még nagy baj lesz. Nem tudtam elképzelni, hogy miből,  kivel jön ide.
Pár perc múlva megjött Marcell.
-Idejön Harry.
-Minek?
-Tudnom kéne?
-Hagyjuk nem kell megint veszekedni. Ma koncert van. Tudtad?
-Jó, hogy tudtam!
Vágtam egy vigyort és ugrottam Marcell nyakába. Izgultam már, hogy mi lesz.
Délelőtt elmentünk ebédelni aztán beültünk az autóba és elindultunk a koncertre. Megint lesz ott annyi részeg mint a bulin? Mennyit fogunk inni? -ugyanúgy izgultam mikor repülőre szálltunk és elmentünk Párizsba. Mikor odaértünk a koncertre nem hittem a szememnek. A tetőn egy óriási medence volt. Mikor megláttam az őrt én nem hittem a szememnek. Jarry. Szóval ő itt kapott munkát?! Ide küldték? Mi lesz ebből?
-Taylor! Gyerünk velem! Most!
-Azt már nem! -vágott közbe Marcell!
-Jó, mi most bemegyünk! Itt a jegyünk, fogjad!
Ezzel megfogtam Marcell karját és befutottam. Mi lesz? Mit tettem? Nagyon izgultam,  hogy most utánunk jön -e. Pár perc múlva elkezdődött. Miley a We can't stop -című számával kezdett. 
Nagyon jó volt. Eltelt kb. 40 perc. Hátulról Valaki megfogott. Jarry.
-Engedd el! -üvöltött Marcell.
Jarry magával rángatott. Marcell utánunk futott. Jarry elengedett. Marcell megfogott és felhúzott a tetőre. Jarry a nyomunkba volt. A medencéhez futottunk. Jarry odaért de nem ért el minket. Marcell megfogott és a vízbe rántott.
Pár percig a vízbe maradtunk. Alig bírtam már ki, hogy ne vegyek levegőt. Jarry azonban eltűnt.
Kiszálltunk a vízből. Marcell azonnal felhívta a rendőrséget. 
-Miért hívod fel a rendőrséget? -köhögve kérdeztem.
Marcell szigorúan nézett rám. Mindjárt tudtam, hogy ebből baj lesz. Pár perc múlva megjöttek a rendőrök. Mindent szóról-szóra el kellet mondanunk. Éreztem, hogy megint baj lesz.
Jarry -t a koncert után mindenhol keresték.
A színpad mögött találták meg. Jarry majdnem Marcell -nek támadt, de a rendőrök lefogták.

Hazamentünk. Elmentem fürödni, aztán lefeküdtem aludni.
Hosszú volt ez a nap nekem. Azt hittem ez a koncert jó lesz. Pont ez az őröltnek kellet lennie az őrnek. Miért nem mondta apa? Vagy nem is tudta? Nem mondta anya neki, hogy elmegyek?
Alig tudtam elaludni. Mindig Jarry -re gondoltam. Vajon most mi lehet vele?  Egyszerűen nem tudtam , hogy -hogy történhetett ez az egész.
Másnap korán keltem és felhívtam Lana -t.
-Szia. Nem tudod elképzelni mi történt.
-Szia. Miért?
-Koncert volt tegnap és hát, Jarry volt az őr...
-Ezt majd elmondod ha itthon leszel.
-Nekem mennem kell. Kopogtak.
-Jó, szia!
Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam. Nem hittem a szememnek. Miért történik velem ez a sok rossz dolog? Nem igaz, hogy ideáig eljött!
-Szia! Mondtam, hogy eljövök! -ölelt meg Harry.
-Minek jöttél ide? -löktem el magamtól.
-Csak!
Csókolt volna meg de nem hagytam. Ez a sok dolog ami velem történik... Miért pont velem? Miért?!
Marcell meghallotta, hogy valakivel beszélgetek. Lejött.
-Mit keresel itt? Van képed idejönni?
-Nem hozzád jöttem. Hanem Taylorhoz! -ölelte át a csípőm.
-Vedd le róla a kezed, te pervenz állat!
-Most abbahagyjátok! Mi holnapután megyünk haza, szóval addig itt lehet!
Marcell arrébb lökte, testvérét és kisétált az ajtón. Már megint ez a sok veszekedés. Most meg kettesben maradtunk...
Harry odasétált hozzám és valamit a fülembe súgott:
-Én tényleg szeretlek.
-Kérlek hagyj békén!
Átölelt és csak vonzódtam hozzá. De ezt nem tehettem. Tudtam, hogy ebből is csak baj lett volna.


*Marcell szemszöge*

Mikor megláttam, Harry -t nem tudtam mit tegyek. Csak a düh beszélt belőlem. Más nem hiányzott, mint, hogy idejöjjön és elrontson mindent.
Elmegyek a kávézóba, hátha megint ott lesz Kamilla.
-Oh, szia!
-Szia! Nem úgy volt, hogy Taylor is jön?
-De... össze vesztünk..
-Sajnálom.
Tovább beszélgettünk. Elmentünk együtt a boltba.
-Átjössz?
-Persze! Miért is ne?! -mosolygott rám Kami.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése