2013. november 17., vasárnap

Viszlát!

Viszlát, kedves olvasók!
A blogot nem folytatom. Köszönhetitek: Ranocchianak.
Nagyon köszönöm ezt neked! Nagyon! A kedves szavaidat is köszönöm. Még a bizalmamat is elvetted, hogy tovább blogoljak. Ja és nem a feliratkozók, vagy a nézettség szám a fontos. Hanem az, hogy tetszik az olvasóknak, hogy értékelik. Ja és jó lenne, ha nem csinálnál ilyet a kritikakérőknek.
1. kérek tőled egy kritikát.
2. lefikázod teljesen a blogomat
3. még sértegetsz is.

Viszlát Már nem vagyok gyerek!

10 megjegyzés:

  1. De bunkó hallod! -.-" Ez nagyon gáz! Nem is kérek többet kritikát tőle!

    VálaszTörlés
  2. KEDVES HOPE!!
    SZÓ SZERINT MEGMONDOM A VÈLEMÉNYEM: SZARD LE RANOCCHIA-T...VAGY IRIGYKEDIK MERT A DESIGN AZ NAGYON SZÉP ESETLEG AKÁRMI MÁSÉRT. TE LEGALÁBB TUDOD HOGY SOSEM LESZEL ILYEN KEGYETLEN..SZERINTEM NE ZÁRJ BE,DE HA BÁRMI SEGÍTSÉG KELL,ITT MEGTALÁLSZ: poppy.polo@citromail.hu
    Ne add fel..ha tudnád nekem mennyi blogomat hordták le...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem se hagyd abba! :) Lehet hogy nem építő kritikák, de van akinek tetszik, nem tudod mindenkinek elnyerni a tetszését! :)

      Ui.: Attól még, hogy pár embernek nem tetszik, nem kell törölnöd a blogot! :) Tudod te hogy nekem mennyiszer hurrogták le a blogomat?! De tovább mentem és kész! :) Egyszer úgy is megunja! :) Ha szeretnél még "beszélni" itt megtalálsz: viragkozos@gmail.com ;)

      Uui.: Jól írsz nekem nagyon tetszik! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Nem szabad egyetlen egy szatyorlakó miatt abbahagynod a blogot ;)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Hope!
    Elolvastam az első részed, és szerintem egyáltalán nem rossz a blogod/történeted. Igaz, van még mit tanulnod, de minél többet írsz és olvasol, annál jobban belejössz majd. Ne hagyd, hogy mások tönkre tegyenek!
    Anita xx

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Ne hagyd abba, mert én imádom a blogod, ne törődj vele! Csak arra vágyik, hogy egy kicsit felfigyeljenek rá, ezért köcsögösködik veled, de ne törődj vele! Nem érdemes! Nagyon jó író vagy, ne hagyd hogy egy kis "dög" gátlásoljon ebben!

    VálaszTörlés
  8. lécci ne küldd rám az idióta barátaidat hozzám pofázni, köszi

    VálaszTörlés
  9. KEDVES ÍRÓNŐ!
    Igaz, nem olvasom a blogod (most látom először életemben) de ne hagyd abba kérlek a blogot! Nem mindenkinek kell,hogy tetszen a blog, hidd el én már régóta blogolok,és tudod mennyi utálkozóm volt? Rengeteg, de pont ezért nem szabad abba hagyni egy blogot! Meg kell mutatni,hogy igenis végig tudod vinni! Most csak örömöt adsz majd azoknak akik leszólták, hiszen törlöd (vagy abbahagyod) és így ők boldogok. De viszont ha meg igaza van azoknak az embereknek akik irták, hogy loptad a sztorit meg stb.. nem ártana valamit tenni ez ügyben!
    Bess.xx

    VálaszTörlés